FAQ

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1 werkdagen na aankoop verwerkt en verzonden.

  • Hoe lang duurt de levering?

De levertijden variëren omdat we wereldwijd verzenden vanuit verschillende distributiecentra, afhankelijk van uw locatie. De gemiddelde verzendtijd is ongeveer 7-12 werkdagen. Uw trackingnummer wordt bijgewerkt 2-4 dagen nadat uw bestelling is verzonden.

  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?

We kunnen alleen bestellingen annuleren binnen de eerste 12 uur na het plaatsen van de bestelling. Daarna is de bestelling waarschijnlijk verwerkt en wordt deze voorbereid om te verzenden of is deze al verzonden. Zodra dit van kracht is, is het niet langer onze verantwoordelijkheid. We verontschuldigen ons voor eventueel ongemak dat dit kan veroorzaken, maar we zijn trots op snelle service en dat omvat het zo snel mogelijk verzenden van uw bestellingen.

  • Wat is uw retourbeleid?

Als er iets mis is met uw bestelling (defect product, verkeerde bestelling, beschadigde bestelling, etc.), neem dan binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op en we helpen u graag de zaak te bekijken en als goedgekeurd, sturen we een vervanging op. Stuur niets terug totdat we de zaak hebben bekeken, ons klantenserviceteam zal het verzoek bekijken en u verdere instructies sturen. Campning.com behoudt zich het recht voor om elk retourverzoek te weigeren.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Oorspronkelijke verzendkosten worden niet terugbetaald.

  • Welke betaalmethoden accepteert u?

We accepteren PayPal, creditcards (Visa, MasterCard, Discover en American Express, iDeal), betaalpassen of elektronische cheques (d.w.z. met uw gewone bankrekening)